Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Malou Noten - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Malou Noten - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen...

Door: Malou

Blijf op de hoogte en volg Malou

01 November 2012 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal en welkom op mijn nieuwe blog!

Morgen is de grote dag: Ik vertrek naar Australië om daar drie maanden onderzoek te doen voor mijn Masterscriptie en natuurlijk kangoeroes te spotten, te genieten van witte stranden en melk te drinken uit verse kokosnoten. Daarover snel meer want de volgende blog komt vanuit Melbourne!!

Groetjes,

Malou

• 01 November 2012 - 23:34

Francine :

Hey Malou

Heel veel succes en plezier daar. Hoop dat je een leuke tijd gaat hebben!! Als je de mogelijkheid hebt om nog een beetje verder te vliegen dan is Nieuw Zeeland echt een aanrader.

Groetjes Francine en Edwin

• 01 November 2012 - 23:56

Christ Noten:

alvast een heel goede reis. We zijn weer benieuwd naar de verhalen natuurlijk.

groeten oet Buul

• 02 November 2012 - 10:28

Tante Majet:

heel veel leer plezier en een goede reis,en je weet het he,braaf zijn.groetjes ons.

• 04 November 2012 - 19:11

Michel Achten:

Veel succes met je scriptie en veel plezier op de witte stranden met veel kokosnoten :)